Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου

Σε λειτουργία ο αριθμός της Περιφέρειας Αττικής για το οδικό δίκτυο

Σε λειτουργία ο αριθμός της Περιφέρειας Αττικής για το οδικό δίκτυο

Στο τετραψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 1544 θα μπορούν από σήμερα να απευθύνονται οι πολίτες της Αττικής προκειμένου να επικοινωνούν με το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο 365 μέρες το χρόνο.

Οι πολίτες μέσω του νέου τηλεφωνικού αριθμού θα μπορούν να αναφέρουν κάθε είδους πρόβλημα που σχετίζεται με το δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας Αττικής.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης ενεργοποίησε,  σήμερα του πρωί από το Κέντρο Διαχείρισης της Κυκλοφορίας το 1544 το οποίο στοχεύει να ενισχύσει την προάσπιση της οδικής ασφάλειας.

Όπως υπογράμμισε  πρόκειται για μία νέα καινοτόμο δράση η οποία έχει ως κεντρικό σκοπό της να ενισχύσει την επικοινωνία των χρηστών του οδικού δικτύου με την Περιφέρεια,  τόσο για θέματα που αφορούν στη συντήρησή των κεντρικών οδικών αρτηριών και της σηματοδότησης,  όσο και στη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων που τυχόν προκαλούνται στο οδικό δίκτυο.

Επιπλέον ο Γ. Πατούλης επισήμανε ότι τα ζητήματα ασφάλειας των πολιτών και η βελτίωση του οδικού δικτύου αρμοδιότητας της Περιφέρειας είναι ψηλά στην ατζέντα της σημερινής διοίκησης. Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται και από τα χρήματα τα οποία έχουν διατεθεί από την Περιφέρεια και το Επιχειρησιακό της Πρόγραμμα. Όπως τόνισε πάνω από 300 εκ. ευρώ έχουν διατεθεί για ασφαλτοστρώσεις, διαζώματα, παρεμβάσεις σήμανσης και φωτεινών σηματοδοτών. Επίσης τη νέα προγραμματική περίοδο 2021 -2027 προγραμματίζονται έργα οδικής ασφάλειας που θα ξεπερνούν τα 150 εκ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι σε διάστημα 4 μηνών αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η ηλεκτρονική εφαρμογή για smartphone, μέσω της οποίας οι πολίτες θα μπορούν να στέλνουν υλικό χωρίς να απαιτείται τηλεφωνική κλήση.

Κατά την ενεργοποίηση του τετραψήφιου τηλεφωνικού αριθμού 1544 παρόντες στο Κέντρο Διαχείρισης της Κυκλοφορίας ήταν ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών Β. Γιαννακόπουλος, ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για θέματα της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών και Χωρικού Σχεδιασμού, Αθ. Κατσιγιάννης, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μητροπολιτικών Υποδομών Π. Καρυώτης, ο Σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας Κ. Λογοθέτης και υπηρεσιακά στελέχη.

Το 1544

Μέσω του νέου αυτού αριθμού οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν  τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο  οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας. Στο πλαίσιο αυτό θα μπορούν να αναφέρουν φθορές στο οδόστρωμα, προβλήματα με την φωτεινή σηματοδότηση, τις διαγραμμίσεις, τη σήμανση, τυχόν πτώση υλικών στο οδόστρωμα (π.χ. λάδια, φερτά υλικά, αντικείμενα), αλλά και οτιδήποτε μπορεί να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια τους. Το κέντρο διαχείρισης της κυκλοφορίας θα μπορεί άμεσα, αφού ιεραρχήσει τις σχετικές πληροφορίες να προβαίνει στις κατάλληλες προληπτικές ενέργειες και δράσεις αποκατάστασης των προβλημάτων.

Να σημειωθεί για την καλύτερη ενημέρωση των πολιτών έχουν εγκατασταθεί  3.000 μικρές πινακίδες με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544 στους ιστούς των φωτεινών σηματοδοτών σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αττικής. Οι πινακίδες διαθέτουν κωδικό QR code για να μπορούν οι πεζοί με μια απλή κίνηση να συνδέονται στην ηλεκτρονική σελίδα της περιφέρειας Αττικής από το κινητό τους τηλέφωνο και να έχουν πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες που αφορούν στην ασφαλή μετακίνηση τους. Στις πινακίδες έχει προβλεφθεί οι πληροφορίες να αναγράφονται και στην αγγλική γλώσσα, επιτρέποντας και στους επισκέπτες της Αττικής να ενημερώνονται για την ύπαρξη και τη λειτουργία μιας γραμμής. Επιπρόσθετα έχουν τοποθετηθεί 110 πινακίδες διαχείρισης κυκλοφορίας με τον αριθμό 1544 σε όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες, ενώ οι φωτεινές πινακίδες (matrix) ενημερώνουν τους οδηγούς για την ενεργοποίηση του 1544.

 Γ. Πατούλης: Το κέντρο θα λειτουργεί  24 ώρες το 24ωρο

Σήμερα με μεγάλη χαρά εγκαινιάζουμε τον τετραψήφιο αριθμό 1544 που μπορεί να αξιοποιεί κάθε πολίτης που κινείται στους κεντρικούς άξονες ευθύνης της Περιφέρειας Αττικής. Με τον αριθμό αυτό κάθε οι πολίτες θα μπορούν να δώσουν τα στοιχεία και πληροφορίες για προβλήματα που διαπιστώνουν στο οδόστρωμα, τον οδοφωτισμό,  τα φανάρια και οτιδήποτε άλλο.  Το κέντρο θα λειτουργεί  24 ώρες το 24ωρο 365 ημέρες το χρόνο. Μέσω του 1544 κάθε πολίτης θα αποτελεί ένα ισχυρό κρίκο της  προσπάθειας  της Περιφέρειας, άμεσα και αποτελεσματικά να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες που προκύπτουν.  Θέλω να ευχαριστήσω τις αρμόδιες υπηρεσίες μας, τον Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών τον κ. Γιαννακόπουλο,  Αρμόδιο Εντεταλμένο κ. Κατσιγιάννη, το Διευθυντή τον κ. Καρυώτη,  τον κ. Λογοθέτη και τα στελέχη των υπηρεσιών μας  που με τη δική τους συμβολή  είμαστε σε θέση να παραδώσουμε στην υπηρεσία του πολίτη αυτό το ιδιαίτερα σημαντικό έργο.

Αρέσει σε %d bloggers: