6 τρόποι για να ελέγξετε το μυαλό του χρήστη από την ιστοσελίδα σας!
Κατηγορία : Τεχνολογία / Ημερομηνία Δημοσίευσης : 2016-03-01 15:15:00
0 0

Έχετε αναρωτηθεί πως θα μπορούσατε να κατασκευάσετε ιστοσελίδες και να επηρεάσετε τους ανθρώπους που τις επισκέπτονται; Γνωρίζατε ότι η ψυχολογία εφαρμόζεται και στον σχεδιασμό ιστοσελίδας; Αν όχι, τα παρακάτω μυστικά θα σας φανούν αρκετά χρήσιμα!

1) Στο σχεδιασμό

Ένας έξυπνος σχεδιασμός ιστοσελίδας οδηγεί τον χρήστη σε αυτό που θέλει να τον κατευθύνει ο κατασκευαστής της!

  • Η σειρά ανάγνωσης είναι πολύ σημαντική, καθώς στους χρήστες αρέσει το κείμενο να παρουσιάζεται σε ένα σχήμα “Ζ” (αριστερά-δεξιά και πάνω-κάτω). Σκανάρουν την σελίδα σε σχήμα Ζ. Οι ουσιαστικές πληροφορίες πρέπει να είναι πάνω αριστερά, στη μέση και κάτω δεξιά.
  • Οπτικά διαλείμματα στο χώρο που καταλαμβάνει το Website μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να συγκεντρώσουν τον χρήστη σε ένα συγκεκριμένο σημείο της ιστοσελίδας.

  • Ένα σημαντικό κομμάτι του μοντέρνου σχεδιασμού είναι ο μινιμαλισμός. Απλοποιεί τις περίπλοκες διαδικασίες και οργανώνει το περιεχόμενο, μειώνοντας το άγχος του χρήστη.

 

2) Στο χρώμα

Το χρώμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δείξουμε το περιεχόμενο σε συγκεκριμένο σημείο. Είναι πολύ σημαντικό το χρώμα να χρησιμοποιηθεί για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό.

  • Μπλε: Ένα χρώμα το οποίο θαυμάζεται από άντρες και γυναίκες. Συνδέεται με την εμπιστοσύνη, την ηρεμία και την πιστότητα. Χρησιμοποιείται από τράπεζες και κοινωνικά δίκτυα.

  • Πράσινο: Μας θυμίζει την φύση. Συνδυάζεται καλά με χρωματικά σχήματα του μπλε  - λευκού και κάνει πιο έντονα τα κουμπιά.

  • Κίτρινο και πορτοκαλί: Δείχνουν βιασύνη. Χρήσιμο για προσφορές περιορισμένου χρόνου. Το κίτρινο είναι αντιαισθητικό σε σύγκριση με τα σύγχρονα γούστα, γι’ αυτό και τραβάει το μάτι του χρήστη.

  • Μαύρο: Δείχνει εξειδίκευση, σοβαρότητα, και αναδεικνύει πολύτιμα αντικείμενα. Χρήσιμο για ακριβά προϊόντα.

 

3) Στη γραμματοσειρά

Οι γραμματοσειρές βοηθούν να καθορίσουν το τόνο της γραφής. Είναι ένας πιο προφανής τρόπος να “αναγκάσετε” τον χρήστη καταλάβει το υπονοούμενο.

  • Γραμματοσειρές Serif: Δώστε την εντύπωση της αρχής. Δουλεύουν καλά για έγκυρες ειδησεογραφικές και δικηγορικές εταιρείες.
  • Γραμματοσειρές Sans-Serif: Αναδεικνύουν μία καθαρή και σύγχρονη αισθητική. Χρησιμοποιούνται συχνά από εταιρείες τεχνολογίας και κοινωνικών δικτύων.

  • Γραμματοσειρές Comic Sans: Πρέπει να χρησιμοποιείτε για ιστοσελίδες που αναφέρονται σε άτομα μικρής ηλικίας.


4) Στο να κερδίσετε εμπιστοσύνη

Όταν ζητάτε προσωπικές πληροφορίες, όπως λεπτομέρειες για την τράπεζα, το να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του χρήστη είναι η πρώτη σας προτεραιότητα.

  • Σκοπός: Κάθε σελίδα πρέπει να έχει ξεκάθαρο σκοπό για να αποφευχθεί η σύγχυση, αφού οι χρήστες περιμένουν άμεσα αποτελέσματα.

  • Ασφάλεια: Κάθε νόμιμη πληροφορία ασφάλειας, όπως προστασία μέσω SSL.

  • Προσβασιμότητα: Οι πληροφορίες επικοινωνίας πρέπει να παρέχονται με τρόπο τέτοιο, ώστε οι χρήστες να έχουν τη δυνατότητα επαφής με φυσικό πρόσωπο.

 

5) Στη χρήση τρόπων υπενθύμισης

Οι άνθρωποι είναι επιβλητικοί και αν το περιεχόμενό σας είναι εξίσου επιβλητικό, μπορείτε να τους ...“επιβάλλετε” τη γνώμη σας.

  • Δείξτε: Σχετικές εικόνες που ενισχύουν τις έννοιες του Website σας.

  • Διεγείρετε: Το συναισθηματικό περιεχόμενο κινεί τον διαμοιρασμό και την δράση. Μία έρευνα ενός πανεπιστήμιου στην Καλιφόρνια βρήκε ότι τα θετικά συναισθήματα είναι πιο “μεταδοτικά” από την αρνητικότητα στα κοινωνικά δίκτυα.

  • Επιβραβεύστε: Η επιβράβευση όπως η βαθμολογία χρηστών, οπισθογράφηση και πωλήσεις σπανίων ειδών, χρησιμοποιούνται από  εμπορικές ιστοσελίδες όταν προωθούν μια πώληση.

 

6) Στη διατήρηση της συνοχής


Η συνοχή βοηθάει τον χρήστη να περιηγείται με αυτοπεποίθηση στη ιστοσελίδα!

  • Περιήγηση: Αυτή πρέπει να γίνεται ενστικτωδώς. Το μενού “χάμπουργκερ” ελευθερώνει χώρο στο κινητό, ενώ το παλαιότερο οριζόντιο μενού δίνει στον χρήστη μια ξεκάθαρη εικόνα για το πού βρίσκονται τα στοιχεία στη ιστοσελίδα.

  • Καινοτομία: Μερικές φορές, απρόσμενα αποτελέσματα μπορούν να είναι πολύ σημαντικά στην επιτυχία μιας ιστοσελίδας εάν μπορούν να χρησιμεύσουν ως αξέχαστη καινοτομία. Αναζητήστε την τοποθέτηση νέων τεχνολογιών στο Site σας. Ζητήστε τη βοήθεια ενός επαγγελματία και προσφέρετε την καλύτερη διαδικτυακή.

 

Ελέγξτε κι εσείς τους χρήστες της ιστοσελίδας σας!

blog comments powered by Disqus
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
// Provide alternate content for browsers that do not support scripting // or for those that have scripting disabled. Alternate HTML content should be placed here. This content requires the Adobe Flash Player. Get Flash
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Πως βρίσκετε τις τιμές σε παραλίες και τουριστικά καταλύματα φέτος σε σχέση με παλιότερα;
Αυξημένες αρκετά
Αυξημένες ελάχιστα
Ίδιες
Μειωμένες ελάχιστα
Μειωμένες αισθητά
Βρείτε ότι αναζητάτε στην αγορά. Εμπορικά καταστήματα που ικανοποιούν όλες σας τις ανάγκες για... Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ, Σπίτι, Εκπαίδευση, Ένδυση-Υπόδηση, Βιβλία-Σχολικά Είδη, Παροχή Υπηρεσιών, Ταξίδι & Χόμπυ, Διάφορα
Διαβάστε την ανεξάρτητη εφημερίδα Δυτικής Αθήνας
Επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει: Π Ρ Ο Τ Α Σ Ε Ι Σ, Ανάλυση Ταινιών, Αίθουσες, Cafe, Bar, Club, Εστιατόρια, Μεζεδοπωλεία, Ταβέρνες, Στο χέρι, Delivery
Διαφημιστείτε έξυπνα και οικονομικά στην απόλυτη δημοσιογραφική πύλη του Περιστερίου. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προτείνουμε αξιόπιστες διαφημιστικές λύσεις για την επιχείρηση σας.
MAILING LIST
Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας

Για οποιαδήποτε απορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

WestNews.gr
Αιμιλίου Βεάκη 28 – 121 34 – Περιστέρι
Τηλ. 210 57 15 466
Email: info@westnews.gr
© 2011 - 2018 westnews.gr, all rights reserved - Web Design by